با حضور در بنادر کشورهای خارجی از ایران هراسی جلوگیری می کنیم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 38
نویسنده : علی

 

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش در مراسم بدرقه ناوگروه 47 و استقبال از ناوگروه 46 این نیرو گفت: با حضور در بنادر کشورهای خارجی از ایران هراسی، اسلام هراسی و شیعه هراسی جلوگیری می کنیم.
دریادار سیاری با بیان اینکه برقراری امنیت برای خطوط مواصلاتی و جلوگیری از ایران هراسی دو ماموریت شفاف ناوگروه های نیروی دریایی راهبردی ارتش است افزود: ما با اقتدار تمام در آب های آزاد و بین المللی حضور می یابیم و نسبت به هر تهدیدی سینه سپر کرده و می کنیم، از هیاهوی دشمنان هراسی نداریم و هرکجا که لازم باشد برای دفاع از مرزها و منافع و منابعمان تا پای جان می ایستیم.
فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش در ادامه با بیان شاخص های راهبردی بودن این نیرو اذعان داشت: گسترش حوزه مسئولیت، حضور مستمر در دریاها، حفاظت از منافع و منابع در دریاها، ابلاغ پیام صلح و دوستی و انتقال فرهنگ ایرانی اسلامی به سایر کشورها با پهلوگیری در بنادر آنها، به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس کشورمان در آب های آزاد و بین المللی همه و همه نشانه راهبردی بودن این نیرو است.




:: برچسب‌ها: نداجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: